سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/9/26
7:2 ع

سلام دوستان

از نظراتتون خیلی متشکرم .

برای امروز می خوام به بررسی جدیدترین محصول شرکت فولکس واگن بپردازم .

منتظر نظراتتون هستم .

 

 

New Golf Plus Mark VI

 

Volkswagen Golf Plus Mark VI

 

شرکت آلمانی فولکس واگن از جدیدترین محصول خود در نمایشگاه خودروی " بولونیا " پرده برداشت . این خودرو که در حقیقت گونه ی بزرگتر و جادارتر گلف محسوب می شود در رده ی خودروها ی MPV جای می گیرد .

طراحی ساده ولی شکیل این خودرو برگرفته شده از طرح نسل جدید گلف است . فرم افقی چراغ ها و جلوپنجره ای با شکل عادی ویژگی هایی هستند که خودروی چند منظوره ی فولکس دارای آن ها است .  البته لنزهای نسبتا بزرگ چراغ ها اندکی ظاهر این خودرو را جذاب تر نموده اند .

  حالت برجسته ی روی کاپوت که با شیبی ملایم از قسمت جلوی خودرو آغاز می شود به خارج شدن چهره ی خودرو از یکنواختی کمک شایانی نموده است . در نمای بغل ارتفاع بلندتر بدنه کاملا مشهود است . خط شخصیت نسبتا برجسته ای که بر روی بدنه کشیده شده نمایانگر طراحی محافظه کارانه ی این خودرو است .

برآمدگی گلگیر عقب با شکل خطوط روی بدنه تضاد بصری جالبی را ایجاد کرده است . در بخش عقب چراغ های گلف هاچ بک به چشم می خورند که اکنون اطراف لنزهایشان به رنگ سفید درآمده تا اندکی متفاوت باشند .

قوس رو به بیرون سپر عقب و چراغ های باریک جای داده شده بر روی آن بیش از پیش شما را به یاد گلف هاچ بک می اندازد .

 

Volkswagen Golf Plus Mark VI

 

در داخل نیز همان طرح آشنای محصولات فولکس واگن به چشم می خورد . دریچه های کولر دایره ای شکل دو به دو در طرفین صفحه ی نمایشگر و ادوات آن جای گرفته اند . دکمه ی فلاشر نیز با رنگ قرمز خود شباهت های کابین گلف پلاس را به سایر اعضای خانواده اش تکمیل می نماید .

فرمان سه پره ی ( در حقیقت 5/3 پره ! ) این خودرو اگر چه پوشیده از برآمدگی ها و برجستگی هاست و در بخش پایینی آن نیز نوار فلزی نقش بسته شده ; ولی چندان با بیننده ارتباط برقرار نمی کند .  فرم مکعبی شکل و عجیب و غریب سر دنده نیز مکمل طرح فرمان محسوب می شود !

چیزی که در این کابین زیاد به چشم می خورد فضا برای قرار دادن وسایل نظیر عینک ; خودکار و... است که کاملا با فلسفه ی طراحی و ساخت این خودرو تطابق دارد .

گلف پلاس با موتورهای گوناگونی به فروش خواهد رسید که موتور 4/1 لیتری TSI بنزینی و 2 لیتری TDI دیزلی از جمله ی آن ها است .

 

Volkswagen Golf Plus Mark VI

 

پایان سخن :

در گلف پلاس هیج نوآوری یا نکته ی خاصی دیده نمی شود و باید این خودرو را یک گلف حجیم و کاربردی تر شده دانست . البته نباید هم از این اتومبیل توقع خاصی داشت زیرا فلسفه ی ساخت این خودرو معرفی یک گونه ی خانوادگی و جادار از گلف است تا بتواند به فروش بیشتر محصولات فولکس واگن کمک کند .


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ