سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/9/16
8:39 ع

سلام دوستان

از نظراتتون متشکرم . یکی از خودروهایی که در نمایشگاه لوس آنجلس به معرض نمایش گذاشته شد لامبورگینی گالاردو LP560-4 Spyder سوپراسپرتیه که امروز می خوام در موردش بنویسم .

 

 

Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder

 

Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder

 

گالاردو بی شک یکی از محبوب ترین لامبورگینی هایی است که تا کنون ساخته شده . بدنه ی جذاب ; قدرت موتور زیاد و از همه مهم تر نام و نشان لامبورگینی عواملی هستند که موجبات محبوبیت و موفقیت این خودرو را فراهم ساخته اند .

مدتی قبل شرکت لامبورگینی دست به بهینه سازی ارزان ترین محصول خود زد و گونه ی LP 560 را معرفی نمود . حالا نوبت به معرفی و تولید گونه ی روباز آن می رسد تا عاشقان لامبورگینی لذت رانندگی با یک گالاردوی روباز LP560-4 را تجربه کنند .

در سال 2007 در حدود 30 درصد از فروش لامبورگینی در آمریکا تنها به ایالت کالیفرنیا اختصاص داشت . به همین دلیل این شرکت بهترین فرصت برای معرفی و نمایش LP560-4 را در نمایشگاه لوس آنجلس دید .

اما باید دید گالاردو ی " اسپایدر " جدید چه دارد ؟ حجم موتور نسبت به گالاردوهای معمولی 200 سی سی افزایش پیدا کرده است تا قدرت موتور با افزایش 40 اسب بخاری به رقم 560 اسب برسد و حداکثر گشتاور نیز برابر 540 نیوتون متر باشد .

با این مشخصات دستیابی به شتاب صفر تا صد کیلومتر در 4 ثانیه و حداکثر سرعت 324 کیلومتر در ساعت چندان برای گالاردو عجیب نیست .

با بهینه سازی های صورت گرفته گیربکس اتوماتیک E-Gear این خودرو در صورت قرار گرفتن در وضعیت CORSA ( اسپرتی ترین وضعیت ) در حدود 40 درصد تعویض دنده های سریع تری دارد .

سقف این خودرو تنها در مدت زمان 20 ثانیه باز یا بسته می شود .

 

Lamborghini Gallardo LP 560-4 Spyder


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ