سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

88/3/29
6:23 ع

سلام بابت تاخیری که در به روز کردن وبلاگ به دلیل امتحانات داشتم عذر می خواهم.

 دنیای‌خودرو: تیونرAchnitzer، چند وقتی است که سرش خیلی شلوغ است.

این تیونر آلمانی محصولات جدید شرکت ب‌ام‌و را به صورت کاملاً حرفه‌ای ارتقاء داده و تقویت می‌کند البته این تیونر محصولات شرکت مینی‌ماینر را که زیرمجموعه شرکت ب‌ام‌و هستند را تقویت می‌کند و به تازگی این تیونر یک دستگاه مینی کوپر S را زیر تیغ جراحی مهندسی و متخصصین خود قرار داده است.

این مینی‌کوپر  S‌در قسمت جلو از یک سپر جدید به همراه ورودی هوای بزرگ بهره‌مند است که دارای دو عدد مه‌شکن است. اسپویلر جلو به همراه رکاب های کناری و اسپویلر های جدید در قسمت عقب از جمله تغییرات به عمل آمده توسط تیونر اشنیتزر بر روی این خودرو به حساب می‌آید.

در نمای عقب استفاده از دو لوله اگزوز به همراه سیستم اگزوز پیشرفته که دارای صدای طنین‌اندازی است به همراه سپرهای جدید و دو عدد ورودی کوچک در بالای سیستم اگزوز نمای کاملاً اسپرتی را برای این خودرو به ارمغان دارد.

رینگ‌های سفارشی چهار پره دوبل این خودرو در اندازه‌های 17 و 18 اینچ طبق سفارش مشتری عرضه می‌گردند.

این تیونر با کمک متخصصین و مهندسین خود در دو مرحله توانست قدرت این موش چموش را از 170 اسب‌بخار به 211 و بعد از آن به 226 اسب‌بخار قدرت برساند.

قیمت پایه این مدل 17 هزار و 310 دلار است، و همچنین شتاب صفر تا 100 این خودرو 6/7 ثانیه است که بعد از بیرون آمدن از اتاق عمل این تیونر به کمتر از 3/7 ثانیه رسید.

در قسمت داخل استفاده از پوشش چرم برای صندلی‌ها و بخشی از کنسول مرکزی و تودری‌ها و داشبورد به همراه چوب مرغوب حس کاملاً خوبی را به سرنشینان این خودرو القاء می‌کند.

 نظر یادتون نره


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ