سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/10/7
2:6 ع

سلام دوستان

از نظراتتون متشکرم .

بابت تاخیر در بروز کردن وبلاگ ازتون عذرخواهی میکنم . به هر حال تک نویسنده بودن وبلاگ این مشکلات رو هم داره . من از همه ی دوستانی که قصد همکاری با این وبلاگ رو دارند و دست به قلمشون خوبه درخواست می کنم وبلاگ این بنده ی حقیر رو قابل بدونن و ما رو از مطالب خوبشون بهره مند کنن . البته مطالب با اسم خودشون منتشر میشه و در صورت تداوم همکاری یک شناسه ی کاربری جداگانه واسشون ایجاد میشه تا هر وقت خواستن وبلاگ رو به روز کنن .

 

منتظر نظراتتون هستم .

 

Mercedes E Class Coupe

 

2010 Mercedes E-Class Coupe Spy Photo

 

یکی از خوانندگان سایت های معتبر خودرویی چند روز پیش تصاویری را از نسل جدید E کلاس کوپه را به معرض نمایش گذاشت که در آن اغلب بخش های خودرو بدون پوشش دیده می شد .

این خودروی سفید رنگ که در تصویر مشاهده می کنید در نمایشگاه ژنو به معرض نمایش گذاشته خواهد شد .

چراغ های دو تکه با زوایای تیز ; جلوپنجره ای نسبتا بزرگ و خطوط تهاجمی از ویژگی های اصلی E کلاس کوپه است . حالت خشن خودرو با خط کمر مرتفع و خط موازی آن که بر روی رکاب در قرار دارد ; بیش از پیش احساس می شود .

آن طور که از تصاویر بر می آید این مدل مرسدس نیز به سقف پانورامایی مجهز خواهد بود .

E کلاس کوپه را می توان یک کوپه ی بزرگ دانست چرا که بر  روی پلاتفرم گونه ی سدان ساخته شده و البته شباهت های آشکاری نیز با آن دارد .

بخش هایی نظیر پره های جلوپنجره و حالت تند و تیز چراغ مواردی هستند که در سی کلاس نیز دیده می شود و حالت خطوط بدنه و محل قرارگیری آن ها نیز بی شک از مدل موفق CLS الهام گیری شده است .

در نمای عقب چراغ های نسبتا بزرگ و متمایل به طرفین در نوع خود جالب توجه هستند ولی به نظر می رسد کمی بیش از حد بزرگ طراحی شده اند .

جاگذاری چراغ ترمز بر روی صندوق ( که در نسل جدید ب ام و Z4 و رنو مگان کابریولت نیز دیده می شود ) در کنار خروجی های اگزوز ذوزنقه ای شکل جذابیت فوق العاده ای را برای این خودرو به ارمغان آورده است .

موتورهای V6 3/5 لیتری 300 اسب بخاری در کنار V8 5/4 لیتری جزء خانواده ی بنزینی ها هستند . انتظار می رود که انواع دیزلی نیز با پسوند 200 - 220 - 250 و 300 CDI عرضه شوند .

به هر حال تا معرفی این خودرو در نمایشگاه ژنو ما نیز همانند شما به تصاویر جاسوسی اکتفا می کنیم . ان شاءالله که با معرفی این خودرو بتوانیم مطالب جامعی رو خدمتتان تقدیم کنیم .

 

2010 Mercedes E-Class Coupe Spy Photo

.......................................................................................................................................................................................


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ