سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/6/28
7:12 ع

سلام دوستان

از نظراتتون خیلی متشکرم . امیدوارم مطلب قبلی مورد توجهتون قرار گرفته باشه .

برای امروز می خوام در مورد یکی از ویرایش های جدید مرسدس سی کلاس مطلب بنویسم .

منتظر نظراتتون هستم .

 

Mercedes C 250 CDI BlueEFFICIENCY Prime Edition

 

 

شرکت مرسدس اعلام کرد که از موتور جدید ?/? لیتری دیزل خود که بر روی مدل C250 CDI Bliue EFFICINECY Prime Edition نصب شده پرده برداری خواهد کرد .

توان تولیدی این موتور برابر 204 اسب بخار ( 150 کیلووات ) و حداکثر گشتاور آن 500 نیوتون متر می باشد .  شتاب صفر تا صد کیلومتر سی کلاس با این موتور برابر 7 ثانیه و حداکثر سرعت نیز به وسیله ی محدود کننده به 250 کیلومتر در ساعت محدود  شده است .

با این ویژگی ها این خودرو عملکرد یک خودروی شش سیلندر را با یک موتور چهار سیلندر ارایه می کند .

تمهیداتی نیز بر روی آیرودینامیک خودرو صورت گرفته تا میزان بازدهی افزایش یابد . طرح آینه ها روان تر شده و محل جاگذاری آن ها نیز اندکی تغییر کرده . تایرهایی با مقاومت غلطشی کم و فرمان فعال پربازده ( که تنها در صورت چرخاندن پمپ هیدرولیک را به کار می اندازد ) نیز از جمله ی موارد در نظر گرفته شده برای این خودرو است .

 

با این تمهیدات میزان مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط برابر ?/? لیتر است و میزان تولید گاز دی اکسید کربن ( CO2 ) نیز 138 گرم در هر کیلومتر است .

بر روی مانیتور روبروی راننده سیستمی تعبیه شده که بهترین زمان تعویض دنده را نمایش میدهد تا با استفاده از آن مصرف سوخت خودرو به پایین ترین حد ممکن برسد .

میزان مصرف سوخت نیز در هر لحظه بر روی این نمایشگر نقش می بندد .

موتور جدید دارای ویژگی های فنی قابل توجهی است که می تواند بر روی سایر محصولات مرسدس بنز نظیر کلاس های GLK و حتی E کلاس قرار بگیرد .

این موتور را می توان به عنوان رقیب موتور 2 لیتری ب ام و که آن نیز 204 اسب بخار قدرت تولید می کند محسوب کرد .

به نظر می رسد که با اوج گرفتن بحران سوخت در دنیا شرکت های پیشرو و با علم آلمانی نیز دست به کار شده اند تا مدل هایی درخور توجه را ارایه کنند . فولکس واگن ; مرسدس ; آئودی و ب ام و هر کدام با توانایی های بالایی که دارند استانداردهای جدیدی را در این رابطه تدوین کرده اند .

تولید " عالی ترین ویرایش " این خودرو به طور محدود و تنها 5000 دستگاه است و قیمت آن نیز برابر 40638 یورو است .

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ