سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/6/22
2:34 ع

سلام دوستان

از نظراتتون خیلی خیلی متشکرم . به خاطر این تاخیر چندین روزه واقعا از همگی عذر میخوام چون مشکلی برای کامپیوترم پیش اومد که ناخواسته بود و خود من رو هم از کار و زندگی انداخت .

امیدوارم بتونم با مطلب امروز جبران کنم .

منتظر نظراتتون هستم .

2010 Honda Insight

هوندا اولین خودروسازی بود که پای خودروهای هیبریدی را به خیابان ها باز کرد . این شرکت در دسامبر ???? از مدل " اینسایت " خود پرده برداشت تا هوندا با مدل تمام هیبریدی خود به جمع بزرگان دنیای خودروسازی بپیوندد و اعتباری برای خود کسب کند .

شرکت سازنده اولین تصاویر رسمی را از مدل پنج در این خودرو منتشر کرد . البته در نمایشگاه خودروی پاریس که در ماه اکتبر برگزار می شود شاهد حضور این خودرو خواهیم بود .

اینسایت بر روی پلاتفرم کاملا جدیدی بنا شده و البته ساختار خود را با هوندا فیت هیبرید و سیویک هیبرید که در سال ???? عرضه می شوند به اشتراک خواهد گذاشت .

اینسایت کوچک تر از سیویک خواهد بود و آقای " تاکئو فوکویی " رئیس این شرکت اظهار می دارد که قیمت این خودرو از سایر خودروهای هیبریدی پایین تر خواهد بود . انتظار میرود که قیمت این خودرو از ????? دلار آغاز شود .

این خودرو امکان خرید خودروهای کم مصرف هیبرید را برای افرادی که نمیخواهند پول زیادی را صرف خرید خودروهای کوچک کنند فراهم می کند .

روز رسمی فروش این خودرو ?? آوریل مطابق با روز کره ی زمین تعیین شده است . شرکت هوندا انتظار دارد که از این خودرو در نهایت دویست هزار دستگاه بفروشد که نیمی از آن به بازار آمریکای شمالی اختصاص خواهد داشت .

هوندا این خودرو را رقیب اصلی تویوتا پریوس می داند . خودرویی که تنها در هشت ماهه ی اول امسال در آمریکا بیش از ??? هزار دستگاه فروش کرده است .

ظاهر این خودرو شباهت زیادی با سایر محصولات آینده نگر هوندا نظیر FCX دارد . اما اینسایت در بخش آیرودینامیکی قسمت های جلو ; مرکز و عقب خود را با تویوتا پریوس به اشتراک گذاشته است .

این خودرو گنجایش پنج سرنشین را دارد و فضای بار زیادی را نیز در اختیار می گذارد که از یک چنین خودروی کوچکی بعید است . برای افزایش فضای بار نیز میتوان صندلی های عقب اینسایت را تا کرد .

پکیج هیبریدی اینسایت در حقیقت گونه ی کوچک تر و سبک تر شده ی مدل سیویک است . باتری های نیکل - متال کوچک تری نیز در زیر باک سوخت جای گرفته اند . هوندا می گوید که باتری های لیتیوم -یون هنوز قابل سفارش نیستند .

مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی انگلستان برابر 4 لیتر در صد کیلومتر است .

این خودرو در سایت سوزوکای هوندا واقع در ژاپن تولید خواهد شد . جاییکه هم اکنون به تولید هوندا سیویک هیبرید می پردازد و در آینده با تولید مدل CRZ هیبرید و فیت هیبرید ( 2015 ) بیش از نیم ملیون دستگاه خودروی هیبریدی را در هر سال تولید خواهد کرد .

طبق اخبار تویوتا پریوس 2010 نیز از باتری های نیکل - متال استفاده خواهد کرد و از حیث ابعاد نیز رشد پیدا خواهد کرد .

هوندا آکورد هیبریدی نیز بزودی عرضه خواهد شد اما مشکل این جاست که مصرف سوخت این خودرو چندان تفاوتی با مدل عادی ندارد و نمی تواند 6000 دلار اضافه پرداخت بابت این مدل را توجیه کند .


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ