سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/6/22
2:29 ع

سلام دوستان

امروز میخوام در مورد یکی از ورژن های جدید گلف ? بنویسم .

منتظر نظراتتون هستم .

در ضمن به همه ی خوانندگان این وبلاگ پیشنهاد میکنم برای این که از بروز شدن وبلاگ مطلع بشن ایمیلشون رو تو قسمت خبرنامه قرار بدن .

 

VW Golf VI BlueMotion Concept

 

در پی معرفی رسمی نسل ششم فولکس واگن گلف این شرکت دست به معرفی گونه ای از این خودرو با نام " Blue Motion " کانسپت زد .

این خودرو با موتور 6/1 لیتری TDI ( دیزلی ) به قدرت 105 اسب بخار ( ps) و گشتاور 184 پوندفوت که در دور موتور 2000 ایجاد می شود عرضه خواهد شد .

این موتور که از نسل سوم سیستم تزریق سوخت " کامان ریل " برخوردار می باشد در سیکل ترکیبی تنها 16/3 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر می سوزاند و در هر کیلومتر نیز تنها 99 گرم گاز دی اکسید کربن متصاعد می کند .

این مشخصات شباهت زیادی به برادر کوچکترش " پولو Blue Motion " دارد .

شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو برابر 3/11 ثانیه می باشد و حداکثر سرعت نیز برابر 188 کیلومتر در ساعت است .

اما شرکت فولکس واگن برای بهبود بازدهی این خودرو دست به اقداماتی زده که از آن جمله می توان به استفاده از تایرهایی با مقاومت غلطشی کم ; بهینه سازی آیرودینامیک و اصلاح ضرایب گیربکس پنج سرعته ی آن اشاره کرد .

 

برای مقایسه بد نیست بدانید که موتور 2 لیتری TDI با 110 اسب بخار ( ps) قدرت و بدون پسوند Blue Motion در هر کیلومتر 119 گرم دی اکسید کربن و در هر صد کیلومتر 8/3 لیتر گازوئیل مصرف می کند .

این گلف جدید سال آینده در کشور انگلستان به فروش خواهد رسید و متعاقب آن در سال 2009 به بازار فروش سایر کشورها نیز راه خواهد یافت .


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ