سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/5/31
1:40 ع

...... رکاب با آرم , تعویض سیستم موتور و گیربکس , قاب پلاک مارک دار , کف فرش تمام مشکی با نام منصوری , لاستیک های قوی و پهن تر , جلو داشبرت تمام چرم و مخمل , فرمان نصف چرم , نصف مخمل و بسیاری موارد دیگر

رنگ بسیار زیبای زرد بدنه , رینگ های طوسی متالیک , گیربکس بسیار قدرتمند و دسته دنده زیبا , کف فرش ها , صندلی های چرم و بسیاری موارد دیگر چنان جذبه ای در دل بیننده ایجاد می کند که حتی لحظه ای چشم از این اتومبیل بر نمی دارد . قابل ذکر است که اسپویلر های روی سپر جلو و سپر عقب و کنار اتومبیل گویای قدرت شگفت انگیز این اتومبیل است . می خواهم گویا باشم که ترمز این اتومبیل از نوع سیستم سفارشی ساخت برمبو با دیسک های 406 میلیمتری و گیره های شش و هشت پیستونه وظیفه نگاه داشتن رینگ های 20 اینچی فورج منصوری دیزاین را دارند .


اگر کمی با دقت باشید حتما تا به حال دریافته اید قطعات کروم و فیبر کربن هم از تخصص های به کارگیری شده ی منصوری دیزاین است . سیستم اگزوز هدرز با سرلوله ی دو تایی در عقب که بر آنها نام بزرگ منصوری حک شده است , گویایی شخصیتی والا برای این اتومبیل است .


انگار که این اتومبیل در حال غرق شدن است . چرا که نسبت به مدل معمولی به وسیله های کمک های سفت و سخت تر 20 میلیمتر به زمین نزدیک تر است .


یک خبر بد را نیز هم برای شما به همراه دارم که منصوری به هیچ وجه اتومبیل کامل آستون مارتین با چنین مشخصه هایی را به فروش نمی رساند و به درخواست مشتری هر کدام از مشخصه های بالا را بر روی اتومبیل های معمولی نصب می کند . البته اگر می خواهید آستون مارتینی به تمام معنا داشته داشید , نظر من اینه که یه آستون مارتین صفر رو به منصوری دیزاین تحویل بدین و برگه ی مخصوص سفارش تمام قطعات را نیز امضا کنید .




مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ