سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/5/23
5:13 ع

سلام دوستان

از نظراتتون خیلی متشکرم .

امروز میخوام با مطلبی در مورد آئودی آ ? ???? بروز کنم .

امیدوارم که این مطلب هم مورد توجهتون قرار بگیره .

از این که نظر میدید متشکرم .

2009 Audi A6 Sedan / A6 Avant / S6 Sedan

آئودی A6 2009  از یک موتور شوپرشارژ شده ی 3 لیتری v6 که 300 اسب بخار قدرت تولید می کند استفاده خواهد کرد .

در میان سایز تغییرات برای سال 2009 مدل های آمریکایی 3 لیتری A6 با پسوند TFSI عرضه می شوند که اکنون دیگر حرف T معنی توربوشارژر را نمی دهد بلکه به معنای سوپرشارژر است .

این موتور توانایی تولید 300 اسب بخار قدرت در دور موتور 4800 و 310 پوند فوت گشتاور در دور موتور 2500 را داراست .

این موتور به خوبی با گیربکس 6 سرعته ی تیپ ترونیک ارتباط برقرار می کند و تمامی قدرت موتور به هر چهار چرخ منتقل می شود .

ترکیب فناوری سوپرشارژر - زمان بندی متغیر سوپاپ ها و تزریق مستقیم سوخت باعث شده تا بازدهی و عملکرد این موتور افزایش چشمگیری داشته باشد .

آئودی می گوید که مدل های اروپایی دارای شتاب صفر تا صد کیلومتری برابر 9/5 ثانیه و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت می باشند . مصرف سوخت نیز در سیکل اروپایی 4/9 لیتر در هر صد کیلومتر است .

در سال 2009 شرکت آئودی به عرضه ی مدل 2008 که از  موتورهای 2/3 لیتری V6 و 2/4 لیتری V8 استفاده می کنند ادامه خواهد داد .

مدل های قدیمی تر A6 از سیستم کواترو 50/50 استفاده می کردند ولی سیستم کواتروی جدید مدل 2009 توانایی عرضه ی قدرت موتور تا حتی 85 درصد به چرخ های عقب را دارد و اصولا بر مبنای انتقال بیشتر قدرت به محور عقب طراحی شده است .

کمک فنرها و سیستم تعلیق نیز بر روی اسپرت ترین حالت تنظیم شده اند و با وجود سیستم کواتروی جدید مطمئنا هندلینگ و فرمان پذیری این خودرو تغییرات چشمگیری خواهد داشت .

البته برای افرادی که خواهان ویژگی های اسپرتی بیشتری هستند مدل S6 با همان موتور 2/5 لیتری V8 در دسترس است .

سبک طراحی کلی A6 2009 نسبت به مدل 2008 تغییر خیلی زیادی نکرده ولی همین تغییرات صورت گرفته نیز قابل توجه است و فرم خودرو را هر چه بیشتر به مدل A4 نزدیک نموده است .

از جمله تغییراتی که در نمای بیرونی صورت گرفته می توان به : سپر جلوی جدید - جلوپنجره ی جدید - طرح چراغ های جدید و نصب LED هایی برای چراغ کوچک جلو ( چراغی که مخصوص استفاده در طول روز است ) اشاره کرد .

در قسمت عقب نیز استفاده از دیفییوزر جدید - سراگزوزهای جدید - اسپویلر روی صندوق عقب و چراغ های LED نمای تازه تری را به این خودرو ارزانی داشته است .

بدین ترتیب در کنار بهبود طراحی خارجی آئودی قابلیت سفارش رنگ مورد نظر از میان 13 رنگ را فراهم کرده است .

با کاهش ارتفاع فنرها به میزان 2 سانتی متر ضریب آیرودینامیکی نیز به عدد 28/0 CD کاهش پیدا کرده است .

در کابین قطعات کرومی نقره ای رنگ در همه جا به چشم می خورند . نسل جدید سیستم MMI که شامل بهنیه سازی کیفیت مانیتورها و امکان سفارش تیونر دیجینال تلویزیون - دی وی دی پلیر و سه نوع نقشه را ممکن می سازد .

در اروپا امکان سفارش  4مدل دیزل و 6 مدل بنزینی و سیستم فربندی بادی وجود دارد ولی در ایالات متحده این انتخاب ها محدودتر است .

اروپایی ها حتی امکان سفارش گونه ی RS6 را دارند که از S6 سریعتر است .

این خودرو از اواسط ماه اکتبر در اروپا و از ژانویه ی 2009 در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید و پیشبینی می شود که قیمت آن در حدود 44 هزار دلار باشد


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ