سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/5/14
3:24 ع

سلام دوستان

از نظراتتون متشکرم .

علی القاعده باید امروز قسمت سوم گزارش از موتورشو بریتانیا رو خدمتتون تقدیم می کردم ولی یک خبر مهم دارم ! 

امیدوارم که این مطلب  بروز مورد توجهتون قرار بگیره و ما رو از نظرات خودتون محروم نکنید . در ضمن ان شاءالله قسمت سوم گزارش از نمایشگاه بعد از این مطلب منتشر میشه .

 

 

 

Lotus Evora

 

 

Evora show

 

 

در موتورشو بریتانیا کمپانی لوتوس نیز مدل Evora 2010 خود را پرده برداری کرد که بصورت دست ساز و با تولید محدود(2000 دستگاه در سال) در خط تولید پیشرفته و اختصاصی لوتوس واقع در شرق انگلستان تولید خواهد شد و تولید محدود آن باعث کمیاب شدن و انحصاری بودن آن خواهد گشت. تولید آن از بهار سال بعد شروع می گردد و قیمت پایه ی آن 70.000 یورو (حدود 110.000 دلار) اعلام شده است.

 

سعی شده در طراحی خارجی آن از خطوط نرم و سطوح موجدار بهره گرفته شود تا حس تندی و چالاکی را در بیننده ایجاد کند. پهنا و ارتفاع کم خودرو و کابین مدرن و کشیده ی آن ، نمای عضلانی عقب خودرو و ورودی های بزرگ هوا قرار گرفته در آن ، همگی نشان دهنده ی یک خودروی اسپرت موتور وسط است که با مهارت خاصی چهار سرنشینه بودن آن را پنهان می کند.

 

 

 

lotus eagle

 

 

البته ایده ی طراحی خارجی آن به داخل کابین نیز نفوذ کرده و همان خطوط نرم و ساده ، سطوح نرم و موجدار درون کابین دیده می شود. برخلاف گونه های قبلی تولید شده ی لوتوس که روحی اسپرت و خشن داشتند ، اورا از طراحی لطیف تری برخوردار بوده و برای لوکس به نظر رسیدنش در طراحی داخلی از مواد گران قیمت تر و شکیل تری تر استفاده کرده اند که در بین محصولات لوتوس بی نظیر خواهد بود.

تکنولوژی های رفاهی روز نیز به داخل اتومبیل نفوذ کرده و دارای امکاناتی مثل نمایش گر LCD هفت اینچی و touch-screen ، سیستم های پیشرفته ی صوتی و تصویری ، موقعیت یاب جهانی ، بلوتوث ، iPod و . . . می باشد. نکته ی قابل توجه اینجاست که سیستم موقعیت یاب جهانی آن قابل حمل بوده و مسافران می توانند از آن در خارج خودرو نیز استفاده کنند.

 

 

در دو مدل دو سرنشینه و چهار سرنشینه تولید خواهد شد که فضا برای سرنشینان جلویی جادار و مناسب تعبیه شده اما ورژن های ?+? بدلیل فضای کم سرنشینان عقب برای کودکان مناسب تر خواهد بود البته برای راحتی فضایی زیر صندلی جلو ایجاد شده تا به نحوی راحتی بیشتری برای سرنشینان عقب ایجاد کنند. در مدل های ?نفری آن فضایی به حجم ??? لیتر به عنوان صندوق جاسازی کرده اند که به راحتی می توان پکیج بازی گلف را در آن سوار کرد.

 

 

 

lotus eagle

 

 

 

با توجه به همکاری استثنایی که بین لوتوس و تویوتا وجود دارد ، پیشرانه ای تمام آلمینیومی 2.5 لیتری ساخت تویوتا بر  روی  اتومبیل نصب شده است .  این موتور دارای آرایش وی شکل بوده و از دو سیستم هوشمند زمانبندی متغییر سوپاپ ها بهره می برد. با توان 280hp در 6400rpm و گشتاور 342Nm در 4700rpm. شتاب صفر تا صد آن نیز کمتر از 5 ثانیه پیش بینی شده.

برای متوقف کردن اتومبیل هم دیسک های 350mm در جلو و 332mm در عقب با چهار پیستون سفارش داده شده که ابعاد بزرگ آن نسبت به خودرو عملکرد سریع و مطمئنی را ایجاد خواهد کرد.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ