سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

87/3/23
3:43 ع

امروز یک مطلب از " اتوبیلد " براتون در نظر گرفتم که به معرفی محصولات احتمالی پورشه و آئودی میپردازه .

منتظر نظرات شما دوستان عزیز هستم .

Bild: AUTO BILD-Vorschau Porsche Roxster (Computer-Zeichnung)

پورشه برای افزایش فروش و توان رقابتی خود تولید یک اس یو وی کوچک را در دستور کار خود قرار داده است . این بچه کاین ! از ظاهری عضلانی و اسپرتی برخوردار است . ابعاد این اس یو وی / کراس اوور از کاین کوچک تر است . نام این خودرو روکستر میباشد .

نمای جلوی روکستر شباهت های بسیار به کاین دارد ولی از کاین اسپرت تر و جذاب تر جلوه میکند . رینگ های بزرگ و ارتفاع کم شیشه های جانبی در این خودرو نوید بخش یک اس یو وی بسیار هیجان انگیز خواهد بود . خصوصا این که با نام پورشه نیز عرضه میگردد .

 چیزی که معلوم است این است که این خودرو بر روی پلاتفرمی مشترک با آئودی کیو? ساخته خواهد شد تا همانند برادر بزرگتر خود ( کاین ) که بر روی پلاتفرم مشترک با کیو? و توآرگ ساخته میشود بتواند برای پورشه عرض اندام کند .

آئودی کیو?

اما بشنوید از اس یو وی جدید آئودی به نام کیو? . این اس یو وی جدید که مشابهش در نمایشگاه شانگهای نیز نمایش داده شد برای رقابت با انواع ب ام و ساخته و پرداخته شده است .

شنیده ها حاکی از آن است که برای این خودرو یک موتور وی? با ??? اسب بخار قدرت در نظر گرفته شده است .

همچنین برای این خودرو یک موتور وی? نیز در نظر گرفته شده است .

طبق برنامه ای که آئودی تدارک دیده موتور وی ? این خودرو به صورت هیبریدی نیز عرضه خواهد شد و به طور مشترک در محصولات آئودی و پورشه قرار خواهد گرفت

آر ? و آر ? :

پس از عرضه ی مدل آر? و استقبالی که از آن شد آئودی به دنبال عرضه ی سایر محصولات خانواده ی آر خواهد بود .

زمزمه هایی شنیده میشود مبنی بر تولید مدل آ? با موتور ? سیلندر و بر روی پلاتفرم مدل کایمن پورشه ساخته خواهد شد .

هم چنین آئودی برنامه ای نیز برای تولید مدل آ? با موتور ? سیلندر توربو را داراست تا در کنار مدل تی تی به عنوان خودروهای اسپرت کوچک بتوانند سهم چشمگیری از بازار را ازآن خود کنند .

چهره ی آر? شباهت های زیادی با آر? دارد و این شباهت ها در چراغ های جلو و فرم کلی خودرو نیز دیده میشود .  قیمت آر? بین ?? تا ?? هزار یورو تخمین زده میشود .

همچنین مدل کواترو آر? نیز پس از عرضه ی آن تولید خواهد شد .


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ