سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

89/11/22
8:48 ع

m5

در این پست شاهد فیلمی از بررسی یوزپلنگ کهنسال انگلیسی هستید .رقیب مستقیم و سر سخت BMW M5 و مرسدس بنز E55AMG . و اما واقعا این خودرو رقیب سر سختی است ؟در این فیلم این خودرو با M5 مقایسه می شود تا اثباتی بر قدرت این انگلیسی تبار باشد ...

 

 

دانلود فیلم :

دانلود فیلم
حجم فایل : 48 مگابایت

جگوار مدل XFR خود را در سال 2009 به بازار عرضه کرد که از یک موتور 5 لیتری 8 سیلندر سوپرچارج بهره می برد که 510 اسب بخار قدرت را از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب این هیولای لاکزری منتقل می کند . با حداکثر سرعتی برابر با 250 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا صد 4.7 ثانیه یم آمار غیر قابل چشم پوشی را به نشان می دهد . و از همه مهمتر قیمت 79 هزار دلاری این خودرو مهمترین مشکل را برای رقیبان این انگلیسی به وجود آورده است .

BMW M5 از یک موتور 5 لیتری 10 سیلند بهره می برد و همان 510 اسب بخار را به چرخ های عقب این خودرو توسط گیربکس 7 دنده اتوماتیک منتقل می کند و با شتاب صفر تا صدی برابر با 4.7 ثانیه در این عدد نیز با جگوار برابری می کند .و حتی حداکثر سرعت این خودرو هم با جگوار یکی است .

اما تفاوت های این دو خودرو ، جرمی کلارکسون در ابتدای فیلم به یک نکته اشاره می کنه ،بر خلاف جگوار نشستن در M5 مانند نشستن در یک لب تاپ هست.شاید همین امکانات زیاد M5 دلیل تقاوت قیمت 19 هزار دلاری آن با جگوار باشد .

در انتها جرمی جمع بندی این تست را این کونه بیان می کند :

"نمی تونم بگم جگوار بهتر از M5 هست ، اما به خوبی M5 هست "

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
پوریادهقانی[3]
 

سلام من پوریا دهقانی نویسنده ی این وبلاگ هستم . شما در این وبلاگ میتوانید به سرعت از مهم ترین تحولات دنیای خودروسازی - تکنولوژی ها و خودروهای جدید آگاه شوید.در ضمن استفاده از مطالب این وبلاگ در مجلات و سایت ها در صورت ذکر کامل منبع اشکالی ندارد . .


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ